Skip to main content

Nota Sains Tingkatan 4 KSSM


Berikut adalah pautan untuk muat turun nota Sains Tingkatan 4 KSSM pdf versi BM. 


Nota ini dibenarkan untuk dimuat turun dan disebarkan bukan untuk tujuan komersial. Rujuk disclaimer. Please DO NOT re-upload. Terima kasih.

Semoga bermanfaat.



 Klik untuk TikTok | YouTube | Facebook | Telegram

While we have made every attempt to ensure that the information contained in this module has been obtained from reliable sources, we are not responsible and shall not be liable for any errors or omissions, accuracy, completeness, usefulness, reliability, or timeliness of the documents and information in this module. We make no warranty, express or implied, and does not assume any legal liability or responsibility for the results obtained from the use of this information. Users are advised to do their own independent investigation before relying on or taking/not taking any action based on information found on this module. This module contains copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. Please contact us if you are the owner of any of the material used and would like for them to be removed. Disclaimer of warranties and limitation of liability provided above shall be interpreted in a manner that, to the extent possible, most closely approximates an absolute disclaimer and waiver of all liability.

Comments

  1. thank you cikgu☺️semoga cikgu murah rezeki πŸ€—

    ReplyDelete
  2. BTW nota cikgu membantu sangat😊. Cuma saya nak nota Bab 6😭

    ReplyDelete
  3. aslkm cikgu. sy mohon utk guna bhn dr cikgu utk mengajar kls sy thn ni. semoga cikgu sentiasa dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  4. salam..terima kasih cikgu..moga dimurahkan rezeki selalu atas perkongsian yang bermanfaat ini...:) sy mohon share untuk pdpr tahun ini yer...

    ReplyDelete
  5. Nota ini sangat membantu..Tqsm

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum cikgu, saya minta izin guna nota ini ya untuk belajar dan mengajar . Terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  7. terima kasih cikgu . saya minta izin guna nota ini ya

    ReplyDelete
  8. Terima kasih cikgu... Halalkan ilmu ini untuk saya mengajar ye

    ReplyDelete
  9. Terima kasih atas perkongsian. Sy mohon guna untuk PdP sy. Minta halal ye cikgu..

    ReplyDelete
  10. terima kasih cikgu,, halalkan ilmu

    ReplyDelete
  11. terima kasih cikgu Sopi :)))))))))))

    ReplyDelete
  12. TQVM Cikgu, minta halalkan ilmu dan izin guna nota ini ya. semoga cikgu dilimpahi rezeki selalu.

    ReplyDelete
  13. Terima kasih cikgu Sopi..minta halal ya ilmu dan nota untuk saya gunakan.

    ReplyDelete
  14. TERIMA KASIH CIKGU SOPI SEMOGA JD ILMU BERMANFAAT ......GANJARAN DI AKHIRAT

    ReplyDelete
  15. Cikgu terima kasih banyak², nota ni sangat membantuuu. Semoga segala urusan cikgu dipermudahkan :)

    ReplyDelete
  16. Aslm cg..sy mohon guna nota cg utk kegunaan sy mengajar anak murid sy..halalkan ye cg..t.kasih cg..semoga cg dikurniakan kesihatan yg baik dan dimudahkan urusan..

    ReplyDelete
  17. Aslm cg..sy mohon guna nota cg utk kegunaan sy mengajar anak murid sy..halalkan ye cg..t.kasih cg..semoga cg dikurniakan kesihatan yg baik dan dimudahkan urusan..

    ReplyDelete
  18. Thank you cg..halalkan sy print utk nota saya ye cg😊

    ReplyDelete
  19. Thank you utk nota ni,cikgu😁

    ReplyDelete
  20. Thank you so much for the notes,cikgu😁

    ReplyDelete
  21. Nota yang menarik, mohon saya gunakan dalam kelas..semuga dipermudahkan urusan cikgu, terima kasih cikgu

    ReplyDelete
  22. alhamdulillah smoga dgn berkat nota yg cg beri ini dpt membantu.Terima kasih bnyk" cg,smoga rezeki cg melimpah ruah aamiin

    ReplyDelete
  23. Salam cikgu...mohon halalkan slide untuk saya gunakan dalam kelas ye

    ReplyDelete
  24. terima kasih cikgu for this notes..........study well guys

    ReplyDelete
  25. minta izin utk print nota

    ReplyDelete
  26. minta izin utk print nota

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum cikgu .terima kasih sangat untuk nota yg mudah difahami ini .saya minta izin untuk guna ajar murid saya jugak terima kasih cikgu .semoga Allah murahkan rezeki cikgu ☺️

    ReplyDelete
  28. terima kasih cikgu atas nota ini ☺☺☺ semoga cikgu dimurahkan rezeki amiin😊

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum,sya minta izin guna nota ini untuk exam spm 2021

    ReplyDelete
  30. Salam cikgu. Saya minta izin untuk guna nota ini untuk pelajar-pelajar saya. TTerima kasih sangat cikgu, semoga Allah membalas jasa cikgu dengan segala kebaikan akan berbalik pada cikgu dan seluruh kehidupan cikgu.

    ReplyDelete
  31. terima kasih cikgu . mohon halalkan nota ni ye :)

    ReplyDelete
  32. saya Chinese student tapi English saya tak bagus cari banyak video atao nota semua menggunakan bi . Sekarang baru jumpah nota ini terima kasih cikgu ��

    ReplyDelete
  33. Salam cikgu. Saya minta izin untuk guna nota ini untuk pelajar-pelajar saya. TTerima kasih sangat cikgu, semoga Allah membalas jasa cikgu dengan segala kebaikan akan berbalik pada cikgu dan seluruh kehidupan cikgu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiinn 🀲🏾🀲🏾🀲🏾

      Delete
  34. Assallam cikgu saya mohon halalkan saya guna nota ini sebagai bahan rujukan untuk saya mengajar tuisyen. Terima kasih banyak.

    ReplyDelete
  35. Assalamu'alaikum cg Sopi.. saya minta izin guna bahan cikgu untk anak murid saya ye..b. tahniah cikgu kerana gigih menghasilkan bahan yang berkualiti... minta halal ye... moga cikgu dikurniakan pahala yang berpanjangan dan rezeki yang luas lagi barokah...

    ReplyDelete
  36. Cikgu, saya mintak izin guna nota cikgu terima kasih yaπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸŒ·

    ReplyDelete
  37. Assalamualaikum cikgu, sy nak minta izin untuk guna dan share nota2 cikgu ni untuk student sy ye..sy doakan cikgu sentiasa dimurahkan rezeki dan memperolehi pahala berpanjangan...sy dahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih ye cikgu..

    ReplyDelete
  38. Terima kasih cikgu nota agak ringkas tapi sangat padat

    ReplyDelete
  39. Assalamualaikum cikgu, saya minta izin untuk guna semua nota nota cikgu untuk student saya ye. semoga cikgu dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan ye. Terima kasih banyak banyak ;)

    ReplyDelete
  40. Assalamualaikum cikgu. nota Bab 7 memang sama isinya dengan bab 6 yea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Sepatutnya tidak. Saya yang salah upload. Selama ni tak perasan.

      Delete
  41. terima kasih cikgu. izin saya share ye

    ReplyDelete
  42. Assalamulaikum cikgu. Minta izin guna nota cikgu fizik dan sains dalam kelas saya. Semoga kita sama2 beroleh manfaat.

    ReplyDelete
  43. Cikgu,, nk nota sains f5 pulak😭

    ReplyDelete
  44. terima kasih cikgu . memudahkan saya nak ulangkaji

    ReplyDelete
  45. Assalamualaikum cikgu, saya minta izin untuk guna semua nota nota cikgu untuk student saya ye. semoga cikgu dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan ye. Terima kasih banyak banyak

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Nota Fizik SPM Tingkatan 5 KSSM (Kemaskini 19/10/2023)

VIDEO FIZIK PERCUMA DI SINI Berikut adalah pautan untuk muat turun nota Fizik SPM pdf versi BM.  Nota ini dibenarkan untuk dimuat turun dan disebarkan bukan untuk tujuan komersial. Rujuk disclaimer.  Please DO NOT re-upload . Terima kasih. Klik sini untuk jawapan (RM1 untuk setiap bab) Semoga bermanfaat. TINGKATAN 5 (Klik tajuk untuk dapatkan nota pdf) 1. Daya dan gerakan II  ( playlist )  2. Tekanan  (  playlist  )  3. Elektrik ( playlist ) 4. Keelektromagnetan ( playlist ) 5. Elektronik ( playlist ) 6.  Fizik nuklear (  playlist  ) 7.  Fizik kuantum (  playlist  )  Kemaskini: 29/10 ms 9 (pintasan-x: frekuensi ambang) Beli buku nota pendek (hardcopy)   di  sini . Click  here  for English version. Beli buku nota pendek (hardcopy)   di  sini   Klik untuk  TikTok  |  YouTube  |  Facebook  |  Telegram  | Instagram This work is licensed under a  Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License . While we have made every attempt to ensure that the inform

Nota Fizik SPM Tingkatan 4 KSSM (Kemaskini 8/8)

Berikut adalah pautan untuk muat turun nota Fizik SPM pdf versi BM.  Nota ini dibenarkan untuk dimuat turun dan disebarkan bukan untuk tujuan komersial. Rujuk disclaimer.  Please DO NOT re-upload . Terima kasih. Kemaskini: 11/2 (tukar formula kecerunan m/s 5 Bab 1) Tingkatan 4 (Edisi 2022) (Klik tajuk untuk dapatkan nota pdf) 1.  Pengukuran   (video) 2.  Daya dan gerakan I   (video) 3.  Kegravitian   (video) 4.  Haba   (video) 5.  Gelombang  (video) 6.  Cahaya dan optik   (video) Untuk beli jawapan Edisi 2022, klik sini . (RM 1 untuk 1 bab) Tingkatan 4 - Edisi 2020 (Klik tajuk untuk dapatkan nota pdf) 1. Pengukuran   (video) 2. Daya dan gerakan I   (video) 3. Kegravitian   (video) 4. Haba   (video) 5. Gelombang   (video) 6. Cahaya dan optik   (video) Mahu jawapan modul edisi 2020? Klik  sini .  (RM5 untuk 6 topik) Semoga bermanfaat. Click  here  for English version. Beli buku nota pendek (hardcopy)   di  sini   Klik untuk  TikTok  |  YouTube  |  Facebook  |  Telegra